2015/02/06

Card: 2015 PTI wishlist challenge

This card is for PapertreyInk's 8th anniversary challenge.




こんにちは。

今日はレイアウトとカラーコンボを選択してからカードを作っています。ドイリーやフラワーが続いていたので、今回は全然つかっていないコーヒーのスタンプセットを使うことにしました。

I chose the layout and color combo below.







I used Latte Love stamp set and watercolored piled mug cup die cut with New Leaf ink. To finish, I added black glitter ribbon for a bold accent.


積み重なったマグのダイカットは、水彩画風にぼかすことでファイヤーキングのジェダイ風にしてみました(笑)そんな風に見えますか?? 
仕上げには、黒いグリッターリボンを貼って全体を引き締めました。このアメリカンクラフトのリボンは裏に接着テープがすでについているので、とっても使いやすいです。






Thanks for stopping by, ARIGATO!!

ご訪問ありがとうございました。

1 件のコメント:

  1. So darling! I especially enjoyed all the coffee sentiments.

    返信削除