2015/02/08

PTI: Day 4: Build a Bouquet Challenge



Today's PTI challenge is to build a bouquet from more than one floral stamp sets. Here I used four stamp sets: Sweet Life, Delightful Dhalia, Cutting Garden and Meadow Greens. I added glitter glues to each of flower. The background is also hand stamped using polka dot basic.

WHAT A FUN TO BUILD A BOUQUET ON CARD :D



Thanks for stopping by, ARIGATO!!


こんにちは。

ペーパートレイインクのチャレンジ四日目、複数のスタンプセットからブーケを作るというお題でした。難しいテーマのように感じたものの、作り始めてみると、1つのセットだけを使うより、いろんな花と葉を組み合わせて作るほうが、全体のバランスを取りやすいことに気づきました。

このカードはペーパートレイインクのデザインチームメンバーであるDawn McVeyの作風を意識して作りました。ペーパートレイインクを知った頃は、彼女のブログを参考にスタンプを買い集めていたほど、明るい鮮やかな色使いと、花と葉のダイカットをいくつも大胆に重ねる作風が好きなのです。

仕上げのグリッターは、なかったほうがいいかな、、とも思いましたが、無ければ無いで何か欠けたような気がするし、これで良かったかな、、

ということで、今日もご訪問ありがとうございました。




3 件のコメント:

  1. Beautiful, I love all the different flowers that you put together!

    返信削除
  2. SO pretty! You really packed a lot of great flowers (and color!) into your bouquet...love it! :0)

    返信削除