2015/02/12

PTI: Day 8: Blue Ombre Challenge

 

 
 
This is my first time I made ombre by myself. I tried to blend inks at first but it failed (it's not easy!), I changed my plan and used Super Stripes stamp set instead (it was easy!).
 
Then I embelished some flowers from Rosie Posie stamps and add little bit of white paper streamer as an accent.
 
今日は、青いグラデーションののカードを作るというテーマでチャレンジに挑戦しています。流行りのインクブレンディングは私の不器用な腕ではできなかったので、簡単にストライプのスタンプで実現してみました。
 
ロージーポージーのお花と、ハローのセンチメンツの他に、花紙用の白いテープと、青いミストの滴を使いました。
 
For sentiment, I heat embossed "hello" stamp in silver. Small spots are made with Color Shine mist in blue.
 

 
 
This month's PTI anniversary challenges are all fun!!
I haven't made those many cards in several days before.
 
Hope you like some of my cards.
Thank you for stopping by, ARIGATO!!
 
 
今月のチャレンジはどれも作って楽しいテーマで、初めてこんなにたくさんのカードを集中して作っている気がします。
気に入っていただける作品はありましたでしょうか。
 
今日もご訪問ありがとうございました。

0 件のコメント:

コメントを投稿